Na tejto stránke sa používajú COOKIES. Viac informácií nájdete na: Cookies

load

Podpora a servis

Podpora a servis toshiba-shop.sk


 

OVLÁDAČE a PRÍRUČKY na stiahnutie

Viete, aký ovládač alebo súbor potrebuje Vaše zariadenie? 
Tu si ho môžete stiahnuť.

Podpora a servis toshiba-shop.sk

OVLÁDAČE

Podpora a servis toshiba-shop.sk

PRÍRUČKY


Podpora a servis toshiba-shop.sk

REGISTRÁCIA
PRODUKTU

Podpora a servis toshiba-shop.sk

WINDOWS 10


 

V prípade, že potrebujete cenovú ponuku na servisný úkon alebo ste nenašli požadovanú službu, kontaktujte nás e-mailom na servis@toshiba-shop.sk alebo telefonicky a my Vám konkrétny servisný úkon vrátane náhradných dielov (pokiaľ sú potrebné) naceníme. Viac informácií

Riešenie záručnej opravy

viac informácií

Autorizovaný servis pre SR  +421 (0) 2 44459955 

Servisné služby

Inštalácia Operačného systému

Downgrade Operačného systému

Recovery DVD

Update na Windows 10

Rozšírenie záruky

CHCETE SA VYHNÚŤ NEČAKANÝM NÁKLADOM?

Predĺžte si záruku svojho zariadenia.
 

Rozšírenie záruky

Podpora a servis toshiba-shop.sk

POTREBUJETE OCHRÁNIŤ NOTEBOOK PROTI VŠETKÝM NEHODÁM?

Máme pre Vás riešenie pre všetky prípady.
 

Ochrana proti všetkým rizikám

V prípade, že ste nenašli požadované rozšírenie záruky alebo potrebujete poradiť s výberom, kontaktujte nás na obchod@toshiba-shop.sk
Zombyii


Riešenie záručnej opravy

V prípade záručného servisu poskytovaného u poskytovateľa musia byť všetky položky dodané vo vhodnom obale servisnému stredisku. Kontaktujte technickú podporu spoločnosti Toshiba a dohodnite sa na vyzdvihnutí a doručení vášho produktu Toshiba po ukončení opravy. Ak ste sa rozhodli zaslať produkt kuriérskou službou, ubezpečte sa, že je vhodne zabalený a kompletne poistený. Spoločnosť poskytujúca servis v mene spol. Toshiba nenesie žiadnu zodpovednosť za škodu vzniknutú počas prepravy. Skôr ako budete pokračovať, dôkladne si prejdite:

Podmienky pre používanie

 

Postup nahlásenia opravy

Kontaktujte servisné stredisko C SYSTEM CZ a.s.

pre NOTEBOOKY, TABLETY a KAMERY 
 

+421 (0) 2 44459955

toshiba.sk@csystem.cz


Servisné stredisko môže požiadať o doplňujúce údaje o závade. K produktu pribaľte KÓPIU DOKLADU O KÚPE a príslušenstvo (adaptér, batéria)
 

Kontaktujte servisné stredisko

pre KOPÍRKY TOSHIBA 

Zoznam servisných stredísk


 

Príslušenstvo a ostatné produky

Pre reklamáciu príslušenstva TOSHIBA a produktov ostatných výrobcov ponúkaných v internetovom obchode toshiba-shop.sk kontaktujte predajcu:

Euroline computer s.r.o.
Svätoplukova 7, 036 01  Martin

+421 (0) 43 4224 771
+421 (0) 905 468 328
+421 (0) 905 468 323

servis@toshiba-shop.sk

Pre produkty zakúpené cez internetový obchod toshiba-shop.sk. Pri komunikácii so servisom uveďte PN (p/n produktové čislo) a SN (s/n sériové číslo) zariadenia a Vaše kontaktné údaje. Do predmetu správy prosím napíšte: Záručný servis.

Tlačiarne EPSON

Kontaktujte servisné stredisko pre tlačiarne EPSON
 

Kontaktujte servisné stredisko Prime Service s.r.o. na tel. čísle:

+ 421 (0) 47 433 1517 klapka 124 

alebo na e-mailovej adrese: servis@epsonservis.sk, kde sa servisný technik pokúsi vyriešiť Váš problém.

Ak sa problém nepodarí odstrániť, dohodnite si zvoz zariadenia na opravu do servisného strediska. 

Zariadenie pripravte na prepravu v pôvodnom obale, s nainštalovanými náplňami. Priložte kópiu dokladu o kúpe - faktúru, pokladničný blok, prípadne potvrdený EPSON záručný list. Dopravu do servisu aj zo servisu k zákazníkovi hradí servisné stredisko. Doba bežnej opravy nepresahuje 48 hodín.

V prípade, že sa jedná o záručnú opravu a nebude uznaná záruka, servis Vám navrhne riešenie problému.

Riešenie pozáručnej opravy

V našom servise vykonávame pozáručný servis na všetky produkty predávané v internetovom obchode toshiba-shop.sk.
Pri komunikácii so servisom uveďte PN (p/n produktové číslo) a SN (s/n sériové číslo) zariadenia a Vaše kontaktné údaje.
 

servis@toshiba-shop.sk

Do predmetu správy prosím napíšte: Pozáručný servis.

 

Cenová ponuka

Pre nacenenie pozáručnej opravy postačuje doručiť zariadenie do nášho servisného strediska v Martine. Pokiaľ chcete využiť zvoz zariadenia kuriérom, pošlite objednávku zvozu na:
 

servis@toshiba-shop.sk

V e-maili prosím nezabudnite uviesť typ zariadenia (PN a SN), popis poruchy a Vaše kontaktné údaje. Do predmetu správy prosím napíšte: Pozáručný servis - preprava. Cena služby je:

5,90 €  s DPH  ( balíky do 10 kg )

Po analýze poruchy Vám zašleme cenovú ponuku na opravu, vrátane potrebných náhradných dielov.

Cenová ponuka na náhradné diely do 3 pracovných dní.

Pokiaľ s opravou nebudete súhlasiť, bude Vám účtovaný poplatok za základnú analýzu poruchy:

15,00 €  s DPH  ( pri osobnom vyzdvihnutí zo servisu )
20,90 €  s DPH  ( pri zaslaní kuriérom späť k Vám - balík do 10 kg )

 

Servis

Ak budete s opravou a cenou podľa ponuky súhlasiť, za analýzu poruchy neplatíte, doprava zariadenia späť k Vám je bezplatná.

Servis môže vyžadovať platbu za náhradné diely potrebné na opravu vopred.
 

Kompletný cenník servisných služieb


 

Kontakty na servis

Euroline computer s.r.o.
Svätoplukova 7, 036 01  Martin

+421 (0) 43 4224 771
 

servis@toshiba-shop.sk