PODPORA a SERVIS

RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE

Pre produkty Toshiba a Dynabook poskytuje podporu autorizované servisné stredisko. V prípade riešenia chyby kontaktujte servisné stredisko C SYSTEM CZ a objednajte si servis pre váš produkt. Viac informácií a postup riešenia záručnej opravy ostatných výrobcov nájdete nižšie.

POZÁRUČNÝ SERVIS

V prípade, že potrebujete cenovú ponuku na servisný úkon alebo ste nenašli požadovanú servisnú službu, kontaktujte náš e-shop, a my vám konkrétny servisný úkon vrátane náhradných dielov (pokiaľ sú potrebné) naceníme.

ROZŠÍRENIE ZÁRUKY

V prípade, že ste nenašli požadované rozšírenie záruky alebo potrebujete poradiť s výberom záruky pre vaše zariadenie, kontaktujte nás.

 Kontaktujte OBCHOD

RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE PRE IČO

Pred zaslaním notebooku / PC do servisu sa prosím uistite, že sa nejedná o softvérový problém. Pre vylúčenie softvérového problému vám odporúčame zálohovať dáta a vykonať obnovu systému do pôvodného továrenského nastavenia (prostredníctvom utility eRecovery).

 UPOZORŇUJEME, v prípade, že bude potrebná obnova systému do pôvodného továrenského nastavenia, STRATÍTE DÁTA ULOŽENÉ NA DISKU.

POSTUP NAHLÁSENIA OPRAVY

Prejdite na stránky autorizovaného servisu C SYSTEM CZ a objednajte si servis pre váš produkt. Autorizovaný servis vás môže kontaktovať telefonicky, e-mailom alebo iným spôsobom.

 02 4445 9955
 ZARIADENIE ZABAĽTE TAK, ABY SA PRI PREPRAVE NEPOŠKODILO. Prepravná služba ani naša spoločnosť neručí za nedostatočne zabalené zariadenie.

RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE BEZ IČO
(fyzická osoba nepodnikateľ)

Po odoslaní reklamačného formuláru vás budeme kontaktovať ohľadne ďalšieho postupu reklamácie.

Tlačiarne EPSON

Pre reklamáciu tlačiarní EPSON kontaktujte servisné stredisko Prime Service s.r.o.

 047 433 1517 (klapka 124)
 Preprava do servisu je realizovaná prostredníctvom kuriérskej služby.
Zariadenie pripravte na prepravu v pôvodnom obale, s nainštalovanými náplňami. Priložte kópiu dokladu o kúpe. Dopravu do servisu aj zo servisu k zákazníkovi hradí servisné stredisko.

OSTATNÉ PRODUKTY

Pre reklamáciu spotrebného materiálu a príslušenstva Toshiba a Dynabook (brašne, káble, redukcie a pod.) a produktov ostatných výrobcov ponúkaných v internetovom obchode toshiba-shop.sk kontaktujte predajcu:

Euroline computer s.r.o.
(CMC Data)
Svätoplukova 7
036 01  Martin

 043 4224 771
 Určené len pre spotrebný materiál a príslušenstvo Toshiba (brašne, káble, redukcie a pod.) a produkty ostatných výrobcov zakúpené cez internetový obchod toshiba-shop.sk. Pri komunikácii so servisom uveďte PN (p/n produktové číslo) a SN (s/n sériové číslo).
 ZARIADENIE ZABALTE TAK, ABY SA PRI PREPRAVE NEPOŠKODILO. Prepravná služba ani naša spoločnosť neručí za nedostatočne zabalené zariadenie.

POZÁRUČNÝ SERVIS

V našom servise vykonávame pozáručný servis na všetky produkty predávané v internetovom obchode toshiba-shop.sk.

Pre nacenenie pozáručnej opravy postačuje vyplniť formulár a vyžiadať si cenovú ponuku, alebo doručiť zariadenie do nášho servisného strediska v Martine. Analýzu poruchy a ponuku na servis väčšinou nie je možné spraviť na diaľku, preto vás môže servis požiadať o doručenie tovaru do servisného strediska v Martine.

TOVAR DO SERVISU JE MOŽNÉ DORUČIŤ:

  • OSOBNE NA PREDAJŇU
  • ZASLAŤ KURIÉROM na našu adresu
  • OBJEDNAŤ ZVOZ DO SERVISU (balík do 10 kg)

CENOVÁ PONUKA

 Pred vyžiadaním cenovej ponuky doporučujeme kontaktovať servis telefonicky 043 4224 771 pre overenie, či bude pre nacenenie opravy zariadenia potrebné doručiť ho do servisu.

Pokiaľ chcete využiť zvoz zariadenia do servisu, vyplňte vo formulári adresu na vyzdvihnutie zásielky. Odoslaním formulára súhlasíte s podmienkami a cenou za poskytnuté služby.

 Servis môže vyžadovať platbu za diagnostiku vopred. Pokiaľ bude na zariadení vykonaný servis, poplatok za diagnostiku vám bude odrátaný od ceny servisu.

VYSTAVENIE PONUKY

Po analýze poruchy vám zašleme cenovú ponuku na servisnú službu alebo opravu, vrátane potrebných náhradných dielov.

 Cenová ponuka na náhradné diely do 5 pracovných dní

AK VÁM CENOVÁ PONUKA NEVYHOVUJE

Pokiaľ s cenovou ponukou na opravou nebudete súhlasiť, bude vám účtovaný poplatok za základnú analýzu a nacenenie opravy:

29,90 € s DPH

SERVIS

Ak budete s opravou a cenou podľa ponuky súhlasiť, bude vám účtovaný poplatok za základnú analýzu a cena za poskytnuté služby, doprava zariadenia späť k vám je bezplatná.

 Servis môže vyžadovať platbu za náhradné diely potrebné na opravu vopred.

 Produktové číslo (PN) a Sériové číslo (SN) produktu sú potrebné pri požiadavke na náhradné diely.
 ZARIADENIE ZABALTE TAK, ABY SA PRI PREPRAVE NEPOŠKODILO. Prepravná služba ani naša spoločnosť neručí za nedostatočne zabalené zariadenie.

POKYNY PRE SPRÁVNE ZABALENIE ZÁSIELKY

Správne zabalenie zásielky

Zasielané zariadenie je nutné riadne zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu. Reklamované zariadenie zabaľte najlepšie do originálnej alebo inej pevnej krabice. Priestor medzi obalom a produktom vyplňte obalovým materiálom a uistite sa, že sa zariadenie ani priložené príslušenstvo pri manipulácii s krabicou nepohybuje.